Zamieszczone przez Himenek
Jakim momentem dokręcać rozrząd?
Zwiń
X
-
Jakim momentem dokręcać rozrząd?
Witam
Mam pytanie, ponieważ nie doszukałem się w książce "Sam Naprawiam" na forum też. Jakim momentem należy przykręcić pompę wody, rolkę napinającą rozrządu oraz napinacz hydrauliczny z rolką prowadzącą do bloku. W golfie 2 robiłem na czuja i było oki. Proszę o informacje jakiego momentu należy użyć do poszczególnych śrub.
Silnik 1,8 20V AGN (125kM)
Z góry dziękuję.
-
-
Może to pomoże:
siwylbko nie widzialem zadnego zabka ktory mozna latwo urwac zreszta na schemacie tez go nie ma odpowiadajac na twoje pytanie. kafarek dla ciebie : http://img217.imageshack.us/img217/6172/autodata1.png http://img42.imageshack.us/img42/1131/autodata2.png http://img405.imageshack.us/img405/4198/autodata3.png http://img32.imageshack.us/img32/4916/autodata4.png
Szukaj wpisując:
1.8 timing belt replacement
Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Komentarz
-
-
Demontarz podpory silnika?
Dzięki 'b-bar01' przyda się ta tabelka.
Nie chce zakładać nowego tematu może ktoś ma patent w jaki sposób wyciągnąć prawy wspornik silnika, podnoszenie góra dół nie daje za dużo a może nie trzeba jej wyciągać. da rade zamontować rozrząd bez demontażu. Odkręcenie kola pasowego od wału korbowego też sprawia mi problem ale tu wd. "sam naprawiam mocny klucz 6-kątny i 19 12-kątny i da radę a może się mylę?. Proszę o wskazówki.
[ Dodano: Sob 19 Paź, 13 18:42 ]
Mam pytanie może ktoś przerabiał ten temat, mam tylko znaki na kole wałka rozrządu. Natomiast nie mam znaku na kole wału korbowego, jest nacięcie na kole pasowym osprzętu i na obudowie. Szukałem znaków na kole zamachowym wd książeczki ale nie mogę się doszukać. Szukam ponieważ ktoś wcześniej wymieniając pasek zrobił znaki ale ustawiając znak na wałku rozrządu mam przesunięcie na wale o 1 ząb w stosunku do rozrządu. myśle ustawić 1 tłok w górnym martwym punkcie, a wałek na znaki. Proszę o wskazówki, sugestie bardziej wtajemniczonych w ten temat.
[ Dodano: Pią 06 Gru, 13 19:14 ]
Po długiej przerwie rozrząd poskładany, koła ustawiałem na znaki, na kole wałka rozrządu i na kole zamachowym. Ciężko jest go się doszukać ale przy pomocy 2 osoby da rade. Podporę zdemontowałem po ściągnięciu paska, rolki, pompy. Proponuję montaż paska wraz z podporą, nie możliwe jest założenia podpory jeśli ustawimy pasek.
Komentarz
-
Komentarz