Jakim momentem dokręcać rozrząd?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • to5mek
    Drive
    • 2010
    • 51

    Jakim momentem dokręcać rozrząd?

    Zamieszczone przez Himenek
    coś się mieszasz w zeznaniach, skoro eko to 7,5 a przy dynamicznej 8... nie ma takich rzeczy
    dokładnie :P 7,5-8 to ani eco, ani dynamicznie ot taki zwykły kapelusz, tylko z trochę mniejszym rondem :diabelski_usmiech :wink:
    to5mek
  • marcinp250
    Drive
    • 2009
    • 63

    #2
    Jakim momentem dokręcać rozrząd?

    Witam

    Mam pytanie, ponieważ nie doszukałem się w książce "Sam Naprawiam" na forum też. Jakim momentem należy przykręcić pompę wody, rolkę napinającą rozrządu oraz napinacz hydrauliczny z rolką prowadzącą do bloku. W golfie 2 robiłem na czuja i było oki. Proszę o informacje jakiego momentu należy użyć do poszczególnych śrub.
    Silnik 1,8 20V AGN (125kM)

    Z góry dziękuję.

    Komentarz

    • lookashECL
      Rider
      • 2009
      • 416
      • Rapid (NH3)

      #3
      Może to pomoże:
      siwylbko nie widzialem zadnego zabka ktory mozna latwo urwac zreszta na schemacie tez go nie ma odpowiadajac na twoje pytanie. kafarek dla ciebie : http://img217.imageshack.us/img217/6172/autodata1.png http://img42.imageshack.us/img42/1131/autodata2.png http://img405.imageshack.us/img405/4198/autodata3.png http://img32.imageshack.us/img32/4916/autodata4.png

      Szukaj wpisując:
      1.8 timing belt replacement
      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

      Komentarz

      • marcinp250
        Drive
        • 2009
        • 63

        #4
        dzięki, ten plik już analizowałem, wszystko jest oprócz tego co mnie dotyczy

        Komentarz

        • b-bar01
          Elegance
          • 2007
          • 985
          • Octavia I (1U2)
          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

          #5
          Zamieszczone przez marcinp250
          Jakim momentem należy przykręcić pompę wody, rolkę napinającą rozrządu oraz napinacz hydrauliczny z rolką prowadzącą do bloku
          suwmiarka w dłoń i dokręcaj:

          *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

          Komentarz

          • marcinp250
            Drive
            • 2009
            • 63

            #6
            Demontarz podpory silnika?

            Dzięki 'b-bar01' przyda się ta tabelka.
            Nie chce zakładać nowego tematu może ktoś ma patent w jaki sposób wyciągnąć prawy wspornik silnika, podnoszenie góra dół nie daje za dużo a może nie trzeba jej wyciągać. da rade zamontować rozrząd bez demontażu. Odkręcenie kola pasowego od wału korbowego też sprawia mi problem ale tu wd. "sam naprawiam mocny klucz 6-kątny i 19 12-kątny i da radę a może się mylę?. Proszę o wskazówki.

            [ Dodano: Sob 19 Paź, 13 18:42 ]
            Mam pytanie może ktoś przerabiał ten temat, mam tylko znaki na kole wałka rozrządu. Natomiast nie mam znaku na kole wału korbowego, jest nacięcie na kole pasowym osprzętu i na obudowie. Szukałem znaków na kole zamachowym wd książeczki ale nie mogę się doszukać. Szukam ponieważ ktoś wcześniej wymieniając pasek zrobił znaki ale ustawiając znak na wałku rozrządu mam przesunięcie na wale o 1 ząb w stosunku do rozrządu. myśle ustawić 1 tłok w górnym martwym punkcie, a wałek na znaki. Proszę o wskazówki, sugestie bardziej wtajemniczonych w ten temat.

            [ Dodano: Pią 06 Gru, 13 19:14 ]
            Po długiej przerwie rozrząd poskładany, koła ustawiałem na znaki, na kole wałka rozrządu i na kole zamachowym. Ciężko jest go się doszukać ale przy pomocy 2 osoby da rade. Podporę zdemontowałem po ściągnięciu paska, rolki, pompy. Proponuję montaż paska wraz z podporą, nie możliwe jest założenia podpory jeśli ustawimy pasek.
            Załączone pliki

            Komentarz

            Pracuję...